21 Mart 2012 Çarşamba

İnternetten nasıl para kazanılır ?

İnternetten nasıl para kazanılır ?
Pekçok insan, interneti kullanarak internetten nasıl para kazanılır ve netten nasıl para kazanabilirim? düşüncesiyle zamanının büyük bölümünü internette araştırma yaparak geçirmektedir.
Bulduğu ve hoşuna giden internetten para kazanma yöntemleri nide hemen uygulama yoluna gitmektedir. Fakat ne yazık ki bu yöntemlerin % 90’u büyük bir hayal kırıklığı ile son bulur. Ayrıca kaybedilen zaman ve para ise cabası...
Benim burada size anlatmak istediğim ise şu; ben 2008 den bu yana “İNTERNETTEN NASIL PARA KAZANILIR” sorusuna yanıt arayarak epey zaman ve para kaybettim. Bu arada birçok yöntemi denedim. Ama hepsinin sonu hayal kırıklığı ile bitti.Taki internetten para kazanmanın gerçek metodunu öğrenene kadar.

Peki bu hayal kırıklığına uğradığım  yöntemler nelerdi?

İnternetten nasıl para kazanılmaz ?
Tıkla kazan yöntemleri : Bu yöntemler size asla para kazandırmayacağı gibi zamanınızı çalacaktır. Bu şekilde para kazanmayı umanlar bir araya geldiğinde site sahibine para kazandırırlar ama asla kendileri kazanamazlar.

Mail okuyarak para kazanma yöntemleri : Üç kuruş kazanmak için binlerce e-mail okumak sizce mantıklı mı? Mail gönderen şirketler , reklam verenden e-mail başına 5 kuruş alırsa bunun 3 kuruşunu o maili okumanız karşılığında size verir. Kazanmak için binlerce e-mail okumanız gerekir. Bazı e-mail network organizasyonlarında ise en üstlerde olmanız gerekmektedir. Ama malesef o treni de çoktan kaçırdınız. Çünkü artık hepsi çok biliniyor ve üyelerle dolu.

Sörf yaparak para kazan yöntemleri: Başkalarının sitelerine sahte ziyaretçi yaratanlara alet olmayın ve zamanınızı boşa harcamayın. Ayda ancak 3-5 TL kazanırsınız! Bu parayı da nakite çevirmeniz oldukça zordur.
Reklam izle kazan yöntemleri : Bir reklamdan 2 kuruş kazansanız, 1 TL kazanmak için 50 reklam izlemeniz gerekir. Öncelikle şunu bilmelisiniz ki piyasada asla bu kadar çok internet reklamı olmaz. Çünkü reklamveren için "para karşılığı reklam izleyen kişiler" doğru hedef kitle değildir. Ama diyelim ki bu kadar reklam var. 1 TL için o kadar reklam izlemeye değer mi?

Adsense reklamları ile kazanmak : Eğer ciddi içeriğe sahip, popüler ve sürekli gelişen bir web siteniz varsa; kaliteli hedef kitleye hitap ediyorsa ve hiti yüksek ise "evet" adsense ile bir miktar kazanabilirsiniz. Bunu nasıl yapacağınızda size önereceğim üründe zaten var. Ama sakın sıradan bir blog yazıp adsense ile para kazanmayı umut etmeyin. Bir süre arkadaşlarınıza "benim bloguma girip reklamlarıma tıklarmısın?" diye rica edebilirsiniz :) Ama asla elle tutulur paralar kazanamazsınız!
İsterseniz internette aylarınızı harcadıktan sonra bu yöntemlerin işe yaramadığını kendiniz de görebilirsiniz. Ama bizim tavsiyelerimize uymanızı öneriyoruz. İnternetten en çok kazandıran sistem hiç şüphesiz ki satış ortaklığıdır yani affiliate marketingdir. Bu sistemi en iyi öğreten kaynaklardan birisi ise Google Kazançları Eğitim Seti'dir.

 Aslında daha öncede buradaki yazımda kazanç sistemimi sizlerle paylaşmıştım.

Bu yazımda size internetten para kazanma konusunda bazı faydalı bilgiler vermeye çalıştım umarım yol haritanızı çizmede size yardımcı olmuştur.
Harekete geçmeden risk almadan birşeylerin sahibi olmak malesef imkansız.

Aslında Kendinize Sormanız Gereken Soru Şu ?
Denemekten Ne Kazanırım ? Ne Kaybederim ?

Hayatta Her Zaman Bir Takım Fırsatlar Karşınıza Çıkar Ve Çıkacaktırda
Ama Önemli Olan Bunları Ne Derecede Değerlendirdiğinizdir.

Bir Adım Atabilir Yada Olduğunuz Yerde Olmaya Devam Edebilirsiniz.
Bunun Kararı Tamamen Size Ait Karar vermek zordur.

İnsanlar bir çok fırsatı karar veremedikleri için kaçırır. Eğer doğru durum değerlendirmesi yapılabilirse daha isabetli kararlar verilebilir.

Şimdi karar verme aşamasındasınız. Bu örneği karar vermenize yardımcı olabilmek için hazırladım.

Küçük bir test;

Boş bir kağıt alın ve ortadan ikiye bölecek şekilde dikey bir çizgi çizin.
Sol tarafa şuanda yaşadığınız hayatı, sahip olduklarınızı , yaşam standartlarınızı yazın.
Çizginin sağına ise; sahip olmak istediklerinizi, yaşamak istediğiniz hayatı yazın.
Şimdi geriye sadece karar vermek kaldı.

Sol taraftaki hayatınıza ömür boyu devam mı etmek istiyorsunuz?
Yoksa sağ taraftakilere ulaşmak için bir girişimde bulunacak mısınız?
Bu sorulara vereceğiniz cevap hayatınızı büyük oranda etkileyecektir.
Bu yukarıda tavsiye ettiğim kaynak sayesinde internetten para kazanmakla kalmayacak, internete bir profesyonel gözüyle bakmayı da öğreneceksiniz.
Tek yapmanız gereken Kazanç Sistemi Eğitim Setini almak ve gerçek bir takımın parçası olmaktır.
Evet sanırım kararını şimdi verdin.

Buraya tıklayarak Google Kazançları eğitim setini indir. 89 tl.
Toplam 89 tl. topu topu on paket sigara parası senin hayatının dönüm noktası olabilir.
Kazanç sistemi eğitim setinin diğerlerine göre farkı  kafanıza takılan her soruna bire bir canlı destek verdiği için tavsiye ettiğim bir kayanak yani kazanmamanız imkansız.

Unutmayın Hayallerimiz olmasa geleceğimiz de olmazdı...

6 yorum:

  1. Ben internetten para kazanmak istiyorum bana yardımcı olabilirmisiniz.Yani internetten para kazanma işine nasıl başlayabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten para kazanma günümüzde çağımızın mesleği haline geldi.Bu kararından dolayı seni tebrik ederim.
      Bu işe yani internetten para kazanma işine başlayabilmen için yukarda bazı bilgiler vermeye çalıştım.Bunları deneme yanılma yöntemiyle uygulayarak yapabilirsin fakat bu sana çok zaman ve para kaybettirir.Bu yüzden bu işin uzmanlarından destek almalısın.O da yukarıda söylediğim çağatay berkerin Kazanç sistemi eğitim setidir.
      Şimdiden bol kazançlar

      Sil
  2. Yukarıda İnternetten para kazanma konusunda anketle para kazanma konusundan bahstmemişşiniz bu konu hakkinda nediyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili mustafa anketle para kazanma konusu hakkındaki fikrimi buradakiyazımda belirtmiştim sanırım okumadın.Yinede söyleyeyim anketle para kazanma işini pek önermiyorum çünkü çok emek verildiği halde az kazancı var.Bu yüzden internetten gerçek anlamda para kazanmak istiyorsan kazanç sisteminde öğreneceğin satış ortaklığıdır.

      Sil
  3. Anket işini merak ediyorsan Kazanç sistemi eğitim seti ile beraber anket listeside bonus olarak veriliyor.Yani Kazanç sisteminde anket işide öğretiliyor merak edenlere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google kazançları kitabındaki öğreneceğiniz satış ortaklı ile kazanacağınız para miktarının yanında, anket işi tabiri caizse çerez parası gibi kalır.

      Sil

Sizde bir yorum ekleyin görüşleriniz bizim için önemli