1 Haziran 2012 Cuma

İnternetten ne kadar para kazanabilirim ?


İnternetten ne kadar para kazanabilirim ?

Pek çok arkadaş İnternetten ne kadar para kazanabilirim ?diye soruyor. Şunu hemen söyleyim internetten ne kadar para kazanabileceğiniz ne kadar çalıştığınızla doğru orantılıdır.
Yani bu formül gerçek hayatta da aynı gibi görünebilir ama aynı değildir; Bir iş yerinde çalışırken ne kadar para kazanacağınız (aldığınız maaş) bellidir, bu limitin üzerine çıkamazsınız. Ne kadar çok çalışsanız da kazanacağını para en iyi ihtimalle maaşınızın 2 katıdır. Terfi eder ve bir miktar zam alsanız da yinede limitleriniz vardır.
Sizin düşündüğünüzü tahmin edebiliyorum. Belki siz internetten günlük 30-40TL bile kazanmaya razısınız veya ilk başlangıçta bu rakamlar size tatminkar görünebilir.
Lakin internetten para kazanmaya başlayınca 1 ayda kazanacağınız parayı 1 günde kazandığınız günden sonra bu kazanç sizi tatmin etmeyecek ve inanılmaz bir motivasyon ile bu işe daha fazla zaman ayırmaya başlayacaksınız.

İnternetten ne kadar kazanabileceğinizi kendiniz bile tahmin edemezsiniz.Çünkü bu işe başladığınızda bir sınırı olmadığını göreceksiniz!
Yani internetten para kazanmanın sınırı ancak kullandığınız lisanın hitap ettiği kitleler ile ölçülebilir ve bu kitle şuan için 35 000 bin internet kullanıcısıdır.

Normal bir çalışanın 1 aylık maaşını internetten 1 günde kazanmanız hatta 1 saatte bile kazanmanız çok olası bir durumdur.
Burada size kolay yoldan para kazanma vaatleri sunmuyorum fakat bu işe başladığınızda bunun bir sınırının olmadığının farkına varacağını altını çizerek söylüyorum.
Bunu başarabilmeniz için gereken tüm bilgileri ve materyalleri Google Kazançları internetten para kazanma eğitim setinde bulabilirsiniz.

1 yorum:

  1. İnternetten ne kadar ve nasıl para kazanırım diye çok arama yaptım ama en kapsamlı bilgiyi bu sitede buldum verdiğiniz bilgiler çok ilginç hiç böyle düşünmemiştim

    YanıtlaSil

Sizde bir yorum ekleyin görüşleriniz bizim için önemli