12 Aralık 2013 Perşembe

Youtube'dan Para Kazanma


Merhabalar,uzun bir aradan sonra Youtube'dan para kazanma konusuna değinmek için tekrar klavyemin başındayım.
Bu yazımda sizlere yeni bir internetten para kazanma yönteminden bahsetmek istiyorum.

Youtube'dan para kazanmak mümkün mü?

Youtube'dan para kazanmaEvet,arkadaşlar Youtube a sadece videolar yükleyerek internetten düzenli olarak ciddi anlamda para kazanabilirsiniz.

Peki Youtube'dan para kazanma nasıl oluyor? 

Bildiğiniz gibi youtube Google nin bir kuruluşu ve dünya üzerinde en çok video tıklanan sitedir.
Yaklaşık olarak her gün 3 milyar dan fazla kişi videolar izliyor.

Youtube de video izlerken bazılarında videoların alt tarafında Google reklamlarına rastlamışsınızdır.Belkide hemen çarpıya basarak reklamdan çıkmış olabilirsiniz.
İşte o gördüğünüz reklamlar Google adsense reklamlarıdır.

Google adsense, firmalardan reklam alıyor,ve siz youtube dan para kazanmak için yayıncı anlaşması yaptıktan sonra, sizin yüklediğiniz videoların üzerine otomatik olarak bu reklamlardan yayınlanıyor.İşte bu reklamlar tıklandıkça sizin hesabınızda reklam paraları birikmeye başlıyor.Her bir tık kazanç olarak Google hesabınıza kaydediyor.


 Tüm bu tıklamalar ve kazançlarınızı hesap panelinizden anlık olarak takip edebiliyorsunuz.Youtube'dan kazandığınız kazançlarınız her ayın sonunda çek olarak adresinize yada banka hesabınıza yatırılıyor.

Sonra mı? Sonra paranızı gönlünüzce harcıyorsunuz :) Ben Youtube'dan para kazanma sistemini ilk olarak http://youtube-danparakazanma.blogspot.com/ isimli sitede görmüştüm ve ilgimi çekti için üye oldum şu an hesabıma kazançlar birikmeye devam ediyor.Bu yüzden kendi kazanç makbuzlarımı yayınlayamadığım içi bu siteden alınma bazı kazanç kanıt dekontlarının resimlerini altta yayınlıyorum.

youtube'dan para kazanma,youtube'dan para kazanma yolları

Başka bir kazanç dekontu altta

youtube'dan para kazanma

Yani Youtube dan para kazanılıyor anlayacağınız.Tabiki Youtube'dan para kazanma işininde kendine göre yani kazancın nasıl artacağınında sırları var elbette.Bunun için buradaki adrese mutlaka bir göz atın.

Yukarıda verdiğim adreste; Youtube'dan kanal nasıl açılır,kanal ayarları nasıl yapılır,Youtube'dan nasıl para kazanılır ve hesabınıza nasıl bağlanır? Nasıl ve kaç kanal açmalıyım,videoları nasıl yükleyeceğim ve Youtube'dan kazandığım kazançlarımı nasıl alacağım,Youtube'dan para kazanma yolları gibi bütün bu soruların cevabını alacaksınız.Youtube'dan daha çok ve daha çabuk kazanmanın püf noktalarını öğrenebilirsiniz.
Başka bir yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın.

3 yorum:

  1. Bende youtube dan para kazanmak istiyorum

    YanıtlaSil
  2. Youtube'dan para kazanmak istiyorum demekle para kazanılmaz.Bende bir villa istiyorum fakat kimse bana getirip villasını vermez değil mi :) Youtube dan para kazanmak istiyorsan bunun için emek harcamalı ve hemen başlangıç yapmalısın.

    YanıtlaSil
  3. Youtubeden para kazanmak istiyorsanız ve bunu nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız www.eniyikaliteli.com sitesinde nasıl kazanırsınız herşey detaylı bir şekilde anlatılmıştır ve sadece youtube mi? Elbette hayır master kazanç,google kazançları,goomas eğitim seti kazançları eğitim e-kitapları olanak sağlamaktadır.

    YanıtlaSil

Sizde bir yorum ekleyin görüşleriniz bizim için önemli