28 Mart 2012 Çarşamba

Anket Doldurarak Para Kazanma Yorumları

İnternet üzerinden para kazanmanın bir diğer yolununda anket doldurarak para kazanma olduğunu buradaki yazımda belirtmiştim.
Fakat söylediğim gibi anket doldurarak çok fazla meblağlar kazanmanız mümkün değil.Anket doldurarak aylık 500 ile 600 civarı para kazanabilirsiniz.
Neticede sırtımızda taş taşımıyoruz.Evde oturduğumuz yerde Anket firmaları tarafından mail adresimize gönderilen anketleri 15 -20 dakikada dolduruyoruz hepsi bu.
Anket doldurarak para kazananların yorumlarını okumak için tıklayın


YORUMLAR

"İlk çekimi görene kadar arkadaşlarım gülüyordu, anket doldurarak para kazanacağım dediğimde!"
Canan Karagöz
İstanbul
"Kayıt oldum ve 1 hafta içerisinde anket mailleri gelmeye başladı. İlk doldurduğum anket 20 dakika sürdü ve bugün 20$'lık çekim elime ulaştı."
Ali Yıldırım
Antalya
"Bütün kalbimle minnettarım size... Arkadaşlarıma bu işten para kazandığımı gururla anlatıyorum."
Hatice Altın Kömürcü
İzmir



5 yorum:

  1. Günlük 2 tane kısa anket doldurdum kazancım 285 lira az ama oturduğun yerde şimdilik buda yeter teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Sadece deneme amaçlı birkaç siteye üye olmuştum bir günde 3 anket geldi bu şekilde para kazanmak gerçekten çok güzel

    YanıtlaSil
  3. ben evde anket dolduruyorum fakat anca ev kirasını karşılayacak kadar para kazanıyorum.Ben biraz daha fazla kazanmak istiyorum.Bu tavsiye ettiğiniz satış ortaklı nasıl birşey ve ne kadar kazanırım?yardımcı olursanız sevininrim.teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet üzerinden bazı ürünlere linkleme aracılığı ile aracılık ediyorsunuz.
      Size özel ID linkinize tıklayarak ürün alanlardan hesabınıza %50 ila % 70 oranında komisyon alıyorsunuz.Bu sizin banka hesabınıza otomatik olarak aktarılır.Bu iş için satış ortaklığı havuzu siteleri var.İnternetten satış ortaklığı ile ilgili detaylı bilgiyi İnternetten Kazanmak adlı yazımdan edinebilirsin

      Sil
  4. anket işi hoşuma gitti bu işi yapmak istiyorum

    YanıtlaSil

Sizde bir yorum ekleyin görüşleriniz bizim için önemli