29 Mart 2012 Perşembe

Anketle para kazanan var mı ?

Anket doldurarak para kazanan varmı?
Arkadaşlar anket doldurma işinden para kazananlar elbette var.Evde oturarak para kazanmanın en kolay yoludur anket işi.Fakat buradaki yazımdada söylediğim gibi öyle uçuk rakamlar kazanamazsınız.
Özellikle ev hanımları ek iş gelir olarak,yada öğrenci arkadaşlar cep harçlıklarını çıkarmak için anket doldurma işini tercih etmekteler.
Bende bu işlere yeni başladığım sıralar anket doldurma işiyle ilgilendim.Şimdi ise anket doldurma işine ayıracak zamanın pek yok çünkü internetten daha çok kazandığım işlerim var.
Anketle para kazananların yorumlarını okumak için tıklayın
Anketle para kazanmak ile ilgili detaylı yazımı buradan okuyabilirsiniz

6 yorum:

  1. Ben bu işi yani anket işini yapmak istiyorum.Fakat nerden başlayacağımı bilmiyorum Anket doldurma işine nasıl başlayabilirim yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anket işine başlayabilmen için ilk önce anket firmalarına kaydolman gerekli.Anket firmalarına kaydolduktan sonra bu firmalar senin mail adresine gönderdiği anketleri dolduruyorsun.
      Bunun için anket firmaları listesi paketi alman gerekli.Anket listesi eğitim paketini buradan Anket Listesini alabilirsin

      Sil
  2. www.anketlen.com diye bir sistem daha var. ona da bakmalısınız bence

    YanıtlaSil
  3. Anketle para kazanan varmı ya gerçekten bende bu işi yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kazanılıyo fakat arkadaşım dediği gibi çok az ben bir ayda 230 tl civarı bi kazanç sağladım bu para bana yetmez bide bu google kazançlarını deniycem

      Sil
  4. İnternetten para kazanmak için muhakak ki bir çalışma ve sabır gereklidir fakat internetten para kazanmanın en ideal yolu satış ortaklığı sistemini uygulamak ve pazarlayabilmektir.Dıger yöntemlerde mevcuttur anket doldur para kazan olayı doğrudur lakin uğraşlarınıza değmez.

    YanıtlaSil

Sizde bir yorum ekleyin görüşleriniz bizim için önemli